Followers

Friday 15 February 2013

Problem 1 ::





          Asalamualaikum wahai pembace22 blog sekalian~  hari nh aku nak tau pasal sesuatu yang berlegar22 dalam kepale aku nh. KALAU ade yang professional tu hulur22 la sumbangan meringankan otak aku yang makin berat nh ya.

The problem is perlukah kite bercouple?

kalau ikut jawapan aku tak salah kod. Sebab maksudnya berpasangan la kan? Tapi tujuan tu paling penting. Bukan kapel sebab kepuasan nafsu tu yang paling utama. Aq nak kapel yang saling berikan galakan untuk move forward dan sentiasa ade ketika susah dan senang. Tapi masih mengekal kan ciri22 kesetiaan. Tapi orang hanya pandai cakap je. ciri3 yang tu ke laut atlantik nampaknya.

ke memang salah benda yang aku mahukan ni?? Perlukan jawapan!


          

syukri fariz

No comments:

Post a Comment