Followers

Friday 1 February 2013

Kisah hari ini:: Azam……..



HOI !! Assalamualaikum dan selamat sore! Begitu juge sejahtera~hehe.


Sudah 1 month kite di tahun 2013. Masuk pulak bulan febuari sekarang nh. so, bagaimana dengan azam korang yang berkobar33 pada hari tu?? Adekah dah terkubur atau sebaliknye pon adoi.?? Kemon la, takan semangat juang korang dah tamat camtu je? jom lah menghidupkan semangat juang walaupun bertahap tenggiling yang sering berguling22, kura33 yang sering menyembunyi kepala dan sang rimau yang kelaparan mencari mangsa. *apekah yang aq merepek nh?

semua yang Berjaya di dunia nh penah melalui zaman kegelapan (renaissance
) .Cuma yang membezakan diorang dengan yang sentiasa failed tu ialah mereka mengambil iktibar dan selalu bangkit kembali serta sabar menghadapi ujian yang mendatang. Selagi kite masih hidup, nyalaan api dalam hidup kite takan terpadam. Dan setiap yang pergi mesti ade peganti .ape sahaja yang kite idamkan dan impikan kite pasti mampu mencapainye.itupun jika kite meletakkan matlamat .Ape yang pasti kite merancang dan mengenalpasti bagaimana untuk merealisasikan impian tersebut.

Tapi dalam kisah aq pulak, azam aq untuk maal hijrah dan tahun baru 2013 nh aq gabungkan. Dah telah pun Berjaya disempurnakan. Dan perjanjian antara kami pun telahpun ditamatkan . rase happy dan bersyukurlah sebab Berjaya complete kan perjanjian tersebut.  Disebabkan perjanjian tu telahpun tamat , untuk tahun nh berkemungkinan kecik aq akan menetapkan azam setiap bulan. Lagipon tempoh aq berpratikal nh makin menemui penghujung. Walaupun berseorangan aq tetap tak rasekan yang aq berjalan keseorangan sebab aq nh Liverpool . you I”ll never walk alone.  Akhir kate , masih belum terlambat untuk kite membuat perubahan dalam hidup kite dan masih belum terlambat untuk berpatah balik kepada landasan kereta api / kapal terbang yang betul. Nawaitu kena betul.hehe. hohoh. Oke tu je cite untuk hari ini . babai33



syukri fariz

4 comments:

  1. Wahh kata2 ko sedikit sebnyak mmberi impak yg besar kat aku..tahniah..azam aku ,aku nk buang sikap 'manja' dalm diri aku ,dah bnyk kali aku try buang sikap tu jauh2 xp xbole,aku takot ,i cant walk alone ,see pengecut kan aku? *ambk pistol tembak,mati,settle prob...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai? maje tu kan perasaan jugak. aq ingat sifat malu. kalo malu nape dalam tepon cite macam kencang je.hehe

      Delete
    2. bukan manja tu 'manja' yg aku maksudkn ni lain..nanti la aku citer kat blog..thats why aku letak 'manja'

      Delete
    3. hok aloh. takpe cik ain yg hensem mesti dah dapat idea nak update kan..

      Delete