Followers

Saturday 2 February 2013

FAKTA:::




Fakta mengenai NUR SYAZWANI berserta komen dari aq …

1) 
Bila dia makan je mesti dia check dulu ade bawang ke tidok.
AKU::  
Wah, same. Tapi baru22 nh pon aku tak menyukai sayur.

2) 
Dia suke perhati gigi orang bila berborak.
AKU::
Takut kena gigit lettew. Aku suke tengok mate sebab nak tengok kejujuran seseorang.

3) Dia suke pendam perasaan.
AKU:: 
Kalau pendamkan perasaan macam kapal titanic karam kenape? Camner la orang lain nak tau perasaan ko camner.

4) Sedih ke kecewa ke memang susah nak tau.
AKU:: 
Yup, sebab setiap mase mengilai dan ketawe. Aku pon kompius bile masenye kau akan bersedih.

5) 
Seorang yang pemalu?
AKU:: Entah lah, kau nh pemalu ke? Haha. Macam salah je kenyataan nh.

6)
Tido silang kaki dan dengar music sebelom tido kemestian.
AKU:: kalo dah mengantuk tu teros pi bilik patu gosok gg then tido. Habis cite.

7) 
Kalo cite shopping mesti beli baju. Takde beli barang dapur.
AKU::Pompuan dengan shopping macam kucing dan wiskes .tak bole berpisah.hehe

8)Suke tengok orang lain hepy berbanding diri sendiri.
AKU:: 
Same la kite.lagi22 bile matlamat perjanjian dah tercapai. Puas hati.

9)Suke tolong orang tanpe mengenal manusia.
AKU:: Serbu je fb dia. Mintak tolong kat sane mesti dia buat status pasal korang.

10) Pentakut lipas , ulat bulu  serta cicak angkasa.
AKU:: 
Segala bende berbentuk kegelian dia geli. Dah memang sifat pompuan. Hehe

Tu je yang dapat aku kongsi. Beliau tidak geli-gelinder nak berkongsi perihal tentang diri beliau.
untuk kesasihan cerita ini bole la add bliau kat fb. * tapi aaku tak reti camner nak tag kalo kat blog nh.





syukri fariz 

3 comments:

  1. 8 dari 10 fakta tentang wani sama ngan aku haha..wawwww ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehem22. macam nak mintak aq interbiew ko je. nak ke?

      Delete