Followers

Wednesday 27 February 2013

Luaskan kuasamu . miow~




                Assalamualaikum dan selamat sejahtera~~ hoi33 aku ucap salam tu jawap ler. Dok songeh22 macam kucing baru lepas dapat ikan kembong ta apasal ?hehe. sori22. Saya exited sebenarnya mengarang cerita untuk malam ini. inspirasi dari cerita semalam kod. Banyak yang dah berubah sehingga la ke pasukan bola kesayangan aku ni. Sejak zaman dinosaur dulu aku mula menyokong pasukan ini. tapi selepas perang dunia ke 2 aku mula main lupe22 sebab masalah kewangan. *cite kencang. Takde la. Aku jujur la. Siapa tak sayang dan sokong pasukan kebanggan negeri sendiri. Walaupun dah mengubah infrastrukur dan dalaman pasukan itu (dari sang lebah kepada hello Manchester city ), kini pasukan itu dinamakan dengan nama pena iaitu JOHOR DARUL TAKZIM. Ini bukan pertama kali kali aku terkejut sebab dulu pernah  jugak pasukan ini digelar sang lebah. Sekarang dari sang lebah bertukar ke sang rimau . no wonder la aku banyak mengaum hari ini.




sekarang aku berada dalam situasi yang memeningkan kepala sebab terpaksa merempuh negeri  si budak22 nakal aku tu ha. Tapi semalam memang gempak sampai tersepak kerusi bagai. Elak aku order pizza je semalam. ehh, bukan citer yang ini. pada 26/2 iaitu tarikh semalam , JDT telah bertandang ke stadium darul aman untuk bertarung permainan bola disepak22.  Berikut gambar22 dan emosi bagai ::


lawan pada pusingan lepas : kedah . tempat ain hensem

  




tu la sedikit sebanyak sedutan kisah lepas.. macam biasa la menang. hehe

next game lawan Selangor pulak. Tempat si budak nur syazwani :D





fokus kat si amri yahya


syukri fariz


2 comments:

  1. untung lerr menanggggggggggg...asal xletak muka baddrol skali haha..eh ko sebut pasal badd kat komen ritu anip jeles meh huk aloh..siap perli aku lagi..erkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. ye ke ? jadi aku dah dapat tau la sape pakwe ko tu haha. kaizer tu kan3 ? kalo aku komen je mesti dia like. ciss. ni aku jeles ni

      Delete