Followers

Friday 22 February 2013

ringtone hoi33




                       Assalamualaikum dan selamat malam. ~~

Nampaknya ruangan melepaskan batuk di highway aku dah berubah dari segi landskap dan kegilaan berwarna warni menerangi ruangan ini. *sastera la pulak
Malam ini aku nak berkongsi tentang ringtone yang aku pakai untuk bulan ini~~~
tapi sebelom tu aku nak bercerita peranan ringtone22 ini. Aku selalu gunakan lagu22 rancak sebagai lagu bangun tidoq. Selain itu lagu rancak lain yang aku set bila ahli keluarga aku , menelefon aku. Takde la aku relaks macam kawan2 lain tepon. Family diutamakan friends ke dua. Hehe. Berikut lagu  terpekik terlolong yang aku set untuk henpon yang terchinta. J




untuk family ::




untuk sahabat::





Untuk kawan::



untuk kejut subuh::



untuk target22::




untuk musuh ketat ::



tulah lagu22 terpekik terlolong yang aku gunapakai. ::


syukri fariz

4 comments:

  1. wah.... unik...icha gune satu rtone je... good2.. fmaly perlu di utamakan :) (Y) ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe, haruslah. rintone diorg dah set da dngan lagu masing22.
      family didahulukan percapaian diutamakan

      Delete
  2. yg untuk kejut subuh tu aku sarankan ,letak ringtone zikir2 gitu baru ko xterkejut ahhaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagi nyenyak aku tido. haha. sebab merdu kod. >.<

      Delete