Followers

Thursday 28 February 2013

28 /2/2013 tarikh keramat




Assalamualaikum dan selamat malam . dan bagi penduduk hawaii good afternoon ya. Hoho. Today ya ,aku menikmati hari yang indah selepas kerja senang lenang di hospital disamping dibelanja makan oleh member22  terlove dan jugak menikmati pemandangan indah pesakit22 meraung kat dalam wad.  Tapi aku bukan nak cite pasal makanan mahupun kasih sayang kawan22 yang dah berkapel22 bagai tu. Euuu , aku tau lah aku single. Tapi tak terdesak pon nak kapel22 ni . aku nak cite aktiviti selepas balik kerja dan sesudah aku melantak nasi goreng united state of America . nye pon puihhh.


Sesudah maghrib iaitu sesudah aku makan , mandi dan skai pakej solat maghrib ..aku pergi ke one segamat dengan 1 tujuan. Nak tengok movie la derrrrrrrr. HAHAHA. Setelah bergolek-golek lompat tanpa tujuan dan berkaroke tanpa suara , akhirnya semalam aku Berjaya mempengerusikan mesyuarat rancangan untuk hari ini. walaupun mengambil masa 15 saat untuk mempengurusikan sudah cukup dengan jawapan dibalas.. “emm oke jugak” oleh member aku., maka terkeluarlah kami dari rumah yang dok kencang dimasuki angin sebab tingkat 3 . 


Kami book tiket wayang tu dari internet , dan terlepas iklan sebelom cite rock oo tu. Walaupun tak terniat mahupun melihat iklan yang membosankan itu. Tapi cerita tu baru bermula dah kelakar. Camner la QUE HAIDAR tu bole berlakon camtu. Laka22 je.tapi kalo aku komen lebih mesti tak best cite blog aku ni kan. Korang kena sendiri tengok citer tu camner. Berbintang 4 aku kasi. Hehehe. Element22 berkerjasama tu masih ade walaupun band tu kelam kabut sebab gitaris dia dapat tawaran dan sign kontrak dengan M.NASIR . .wah, dulu pon M.NASIR dah top ye? Citer panjang pon hanya menjeleskan pembace sahaje kan. Jadi nasihat aku belilah tiket wayang @ dvd @ vcd cetak rompak berdekatan kawasan perbandarayaan korang sendiri. Hehe







*kepada si budak nakal yang dulu aku kenali, permohonan maaf anda saya terima.welcome to black parade ::


syukri fariz

3 comments:

  1. aku teringin nk tgk citer nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti kuar ler kau utube. satna aq upload. haha. dvd tak jual lagi ke?

      Delete