Followers

Wednesday 13 February 2013

PERMULAAN TAHUN ULAR ::


Assalamualaikum~ lame dah tak update blog pakai ayat sendiri. Jelas aq dah kurang sikit minat mengarang ayat22. *tapi situasi lain kat fb,sume jiwang22 kunun22 nye. 

                 Hari ni dah mule dah masuk hospital , pratikal lagi kat sane. Untuk ke 3 makmal aq masuk selepas makmal kaji kuman , tabung darah dan kini makmal kimia kaji hayat. Sekejap je dah nak 2 bulan kat sini,.Aku dapat rasakan yang kali ni makmal beroperasi macam robot sebab hampir sume benda kat sini pakai mesin. Tunggu kite je masuk program nak keputusan tu jadi camner. Kadang22 aq rase jeles jugak kat budak22 sebab diorang masih cuti,sedangkan aq dah kena masuk keje. *weh, aq pon pelajar kolej jugak. Nape cuti sekejap sangat?? Tapi takpelah , kadang22 keje menyelamatkan nyawa nh tak kira public holiday ke tidak. Kite kena buat keje dengan ikhlas. *pasrah itu bukan menyerah!

Habis sudah cite pasal aq. Bukan aq sorang yang mengalami situasi camni. Kawan22 aq yang dok UTM pon same. Kepada shahir , kerol , siti nursyafikah dan lastly nur hidayu ,cuti sudah habis. Pasni korang dah masuk sem 2 dah. Aq Jauh lagi nak keja korang . rajin22 la korang belajar nye. Tempoh block korang nye fb pon dah habis.  Pasni dah bole la go on tanpe aku,. *harap22 tak bace la korang. Risau nanti serang wall aku pulak tanye kenape aku buat camni. Huh.

Habis jugak cite pasal diorang yang study. Aq tuju khas kat budak22 kecik lak. Haha. Weh, aku tau ko bukak untuk dengar lagu blog aku je kan? Haha. Sudah22 la bukak blog aku nh , pi la bukak buku pulak. Kalo aku ade kat sebelah ko besar kemungkinan aku dah jadi cikgu tusyen ko dah. Ingat SPM ya. Untuk lagi sorang bila kura22 tu dah jadi ninja turtle , sent la 1 kat uma aku. Bole aq pelihara jadi besa. Takde lagi aku kena pakai pisau kat dapur nak potong ayam. Dah ade ninja. Hehe.



syukri fariz 

6 comments:

  1. Weh tlg check darah aku jenis ape haha..alah cuti lama2 pon ko kn nye wat ape sngt kn haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo ore kedah slalunye kalo tak a, mesti 0. tapi kalo ko nak kompomkan meh la sini aq bole jadi tukg perikse, haha. dtg la segamat yg mewah nh.
      kalo skrg nh masih cuti lagi mungkin skrg nh aq kat universal studio kat singapore!

      Delete
  2. "forget the risk and take the fall, if its what you want,then its worth it all" dalam business pule risiko mesti kene amik tuk dapat kan keuntungan mereka.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. quote nh pakai kat business po bole echa . :D
      tapi cite skrg pasal hubungan. :P

      Delete
  3. huhu ok ok ok ok senget... lari dari tjuk utame la ni icha ea :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe. bkan hari22. echa selalu tercorner sorang22. hehe

      Delete