Followers

Tuesday 16 April 2013

Sebulan ??? ::: wowoww



Assalamualaikum dan selamat petang~ hari ni ! weh, hari ni!! Genap sebulan dah :: Alhamdulillah dan syukur kepada Allah kerana masih mengizinkan kami berhubungan seperti ini. Macam yang korang semua tahu aku dan si dia tu dah lama berkenalan , Cuma baru2 ni je kami menjadi  couple. Tapi stail kami couple ni lain dari orang lain yang gila melakukan maksiat merata2. Kami masih focus belajar ke menara gading . Jadi kami masih boleh berfikir benda baik dan benda buruk.

Hari ini 16/4 genap sebulan kami bersama. Terima kasih pada kawan2 yang faham keadaan kami. Dan tentulah special thanks pada si detektif Ain yang dah lama ghaib dari alam blogger ni. *Ain blog kau dah ade anak kucing yang ditinggalkan ibunya tau. Cepat2 la update lagi. Segan kod tajuk pasal kami paling atas kat blog kau tu. Dan juga kepada adik angkat aku yang ke 5 iaitu adik zulkifli , yang sering menyeru-yeru aku kat fb semata2 nak membahan aku sampai nama kau aku terbawak2 dalam mimpi.*bertajuk peristiwa aku memburu zulkifli. HAHA. Dan juga pada para pembaca blog aku , thanks ya menjenguk kejap entri ni. Sekurang2 nya korang tau jugak gembiranya aku hari ini.

Si nakal yang sentiasa menyelitkan dirinya kat celah paru-paru 

NUR SYAZWANI , aku nak beritahu kau ni yang aku cintakan kau . aku akan sedaya upaya melindungi kau dan akan sentiasa mengembirakan kau . berpegang pada agama yang  1 iaitu islam , kite berjanji takan tinggalkan solat dan takan langgar benda wajib dan menjauhi segala larangan nya. J
Terima kasih jugak sebab sentiasa kasi sokongan dan kepercayaan pada aku ya. Aku selalu berdoa kau sekeluarga akan lebih tabah selepas peristiwa itu. Aku jugak doa yang kau akan bahagia di dunia dan akhirat. Aku tak mintak kau lebih dari yang aku doa ini, tapi aku Cuma mohon kau terus setia di sisi aku ya.

I LOVE U <3 <3 <3

Muhd Syukri Fariz <3 <3 <3 Nur Syazwani


syukri fariz 

4 comments:

  1. Assalam.. akak terjah sini yer :)

    Hello...mmg la corby sekarang RM200 malahan RM100++ pon blh dpt, tapi akak beli 2 tahun dulu masa baru keluar.

    harga mmg la dah lain dulu & sekarang

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam. , hehe. ingt bli taon ni. tu yg heran. janji bukan 02 dia nye barcode. :)

      Delete