Followers

Friday 5 April 2013

Jom main teki meneka-neka :: teka-tek




Assalamualaikum dan selamat malam kepada para pembaca blog ku sekalian. J
sekali lagi aku diberi kesempatan untuk mengupdate blog yang serba sunyi ni. Aku taknak cerita banyak-banyak. Tapi aku nak bukak game TEKI MENEKA-NEKA :: atau bahasa mudah dia teka teki.

Semuanya pasal superman!!! Aku nak bahan budak pakai spender kat luar kali ini!

                                     

Toka-toki nye:

1)Apakah perbezaan antara superman dengan lelaki2 lain ??
2)KENAPA superman pakai baju lambang S??
3)Kenapa superman pakai spender kaler merah??
4)Apakah perbezaan superman dengan ikan emas??
5)Kenapa superman tak berkahwin dengan wonderwoman ??
6)Kenapa superman tukar baju kat pondok telefon?? Kenapa tidak di jamban segera??


Jawapan bila aku puas hati dengan percubaan semua..

syukri fariz

3 comments:

  1. Ala, bagilah jawapan.. Saya nak tanya dengan pakwe saya nie (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. awal lagi ni . .paling tidak kasi 4 orang try jawap. baru sy kasi jwpan. :D

      Delete
  2. Eleh senang je nih ..
    1-sebb dy pkai spender kat luaq kan.
    2-eh sukati dy larh :p
    3-kalo pakai pink kan jambu pulok
    4-huk aloh ,ikn dok lam ayaq doh
    5-dy nk kawen ngan aku latu
    6-senang nnti dy nk call mak dy kasi tau wasiat kalo dy ko.

    Hahahahaa

    ReplyDelete