Followers

Wednesday 10 April 2013

10 april 2013 :: Takziah sayang::



Assalamualaikum dan selamat malam::
 Hari ini memang aku tak dapat sembunyikan perasaan sedih aku sebab sesuatu yang tak dijangka berlaku pada ayah nur syazwani.  Sejak 1 bulan lepas ayah dia sakit. Wani pon dah cerita ape yang berlaku pada ayah dia. Dari muntah darah dan berbagai-bagai sakit yang lain datang tak putus-putus. .Akhirnya ALLAH lagi menyayangi dia . Hari ni ayah wani meninggal dunia disamping keluarga wani. Aku terkejut bila wani mesej aku . aku tak tau nak buat ape selain tenangkan dia. Siapa yang tak sedih bila kehilangan orang yang tersayang begitu cepat pada usia muda lagi. .aku nasihatkan wani supaya bersabar dan pasrah. Kita berdoa dan baca yassin untuk kesihatan seseorang tapi ALLAH lagi berkuasa menarik sesuatu itu . Aku pun tak sanggup lagi mengenang ayah wani . hari-hari bertarung nyawa untuk melawan sakit teruk tu. Nur syazwani, aku tau perasaan kau macam mana . sebab aku pernah kehilangan nenek kesayangan aku . hhmm.. aku tak tau lagi nak tulis ape. Aku sedih sangat ni.. tapi sedih aku ni tak sesedih wani. Pape pon aku harap kau tabah ya sayang …  jadi sesiapa yang baca blog aku yang ni aku harap sudi sedekahkan al fatihah. . tu je yang aku mohon kepada korang ..
sumpah aku tak mintak lebih. 

                                  


syukri fariz 

6 comments:

  1. Al Fatihah..

    Moga ALLAH tempatkan dia dalam kalangan orang2 beriman dan beramal soleh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya hasri. harap22 camtu lah..

      Delete
  2. Al fatihah ,smga arwah dtmptkn dklngan orng2 yg beriman ,amin

    ReplyDelete