Followers

Thursday 4 April 2013

Hey22 , befdayz dia la ::




Assalamualaikum dan selamat malam. Tag line yang selalu aku mulakan dengan salam kepada kawan-kawan yang sudi mengunjungi blog aku yang tak seberapa ni. Tapi terlebih dahulu silalah menjadi follower aku.. mane aku nak cekau lagi 270 orang kawan blog baru ni.. sudi mengisi tempat kosong ? silakan. Jasamu dikenang. J

Hey33 , masuk topik utama pulak :: seperti yang dijanjikan oleh aku kepada si budak itu, hari ini tajuk kertas kerja aku berkisahkan TENTANG HARI LAHIR AIN ~ hari ini 5-4-2013 , genap sudah hari kemanisan dia iaitu ulang tahun kelahiran dia yang ke 20 . Diulangi ya ke 20 tahun muka bumi ini. Tralallalaala. Jangan disangka aku dengan adik angkat kau merangkap awek aku tak tau ye Ain. Segala pergerakan kau kami perhatikan secara rahsia dan kadang-kadang kami melaksanakan aktiviti risikan sekaligus memerangkap kau ke jaringan yang digelar facebook. J terlebih dahulu aku ingin mengucapkan ratusan juta billion kepada ibu bapa kau kerana melahirkan kau . DaN cikgu-cikgu kau yang mengajar soal didikan agama dan panduan hidup. Barulah kau dapat berkenalan dengan kami yang digelar …*takde gelaran kodd..


Apakah hadiah dari pakcik keyell sana ye?? Bole kongsi Ain ??hehe





Walaupun kami duduk jauh kat barat dan selatan tanah air ni , sebagai pasangan yang paling berjaya dihasilkan kami berharap dan berdoa supaya kau gembira dan sentiasa dirahmati ALLAH. Maaf lah sebab kami hanya mendoakan dari jauh . nak kasi hadiah tak tau alamat pulak.* aku syak kau nak kasut supra kaler pink kan? Aku membaca dari hati kau . kantoi sudah disana. Tapi kalau berkesempatan boleh plan jumpe ke kat mane-mane. Masa  tu masing-masing kena la senang masa tu. *elak wani pulak dapat PLKN. (0.0”) .. PERNAH aku berharap kau duduk dekat je dengan kawasan negeri kami, tapi apekah daya orang utaqa tetap utaqa kan. Hehe . Nikmatilah hari menjadi tua anda ini dengan kemanisan ya. J
Dalam kejahatan kami tersembunyi ruang untuk kau jugak Ain. Peace yow.



                                         

                     happy bfdayz to u, happy bfdayz to u , happy bfdayz to AIN.. happy bfayz to u~ lala



syukri fariz 





2 comments:

  1. Wuaaaaaaaaa...gelakkkk sambil menangissssss guling2 dah aku wehhhhhhh..huk3...ingat jugak besday aku yer korang hehe ..aku tanak hadiah pon ckup la doa yg ikhlas dri hati awww tapi kalo nk beli supra kler pink pun aku ok je hahaha...btw thanks weh hehehe..harap sngt nnti kita leh hangout sesame huhu..syg abe n adik aku weeeee ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kami mewakili kucing22 seluruh angkasa sentiase mendoakan kesihatan dan kebahagiaan kau lah AIN . dun worry meyh.`
      :)

      Delete