Followers

Monday 11 March 2013

Psikologist mengatakan::::



Psikologist mengeluarkan FAKTA ::

1. 
Apabila seseorang itu terlalu ketawa
terbahak-bahak biarpun hanya perkara kecil
yang langsung tidak lucu dan kelihatan
bodoh,
 dia sebenarnya seorang yang
mempunyai jiwa yang sangat sunyi.

2. 
Sekiranya seseorang itu banyak tidur, dia
orang yang kuat bersedih.

3. 
Apabila dia kurang bercakap tetapi pantas
dalam berbicara, 
bermakna dia menyimpan
seribu rahsia.

4. 
Sekiranya dia sukar untuk mengeluarkan
airmata,
 dia seorang yang lemah.

5. 
Kalau senang menangis meskipun benda
yang kecil sahaja,
 dia seorang yang berhati
lembut.

6. 
Dan sekiranya dia cepat marah biarpun
perkara sekecil kuman, 
itu bermakna dia
perlukan kasih sayang.

:::Tak pernah aku menyesal kau tinggalkan aku dulu...
sebab aku dah melengkapkan matlamat kau dulu..:::

*berkata kepada seseorang yang pernah membahagiakan aku dulu::


                            


syukri fariz

3 comments:

  1. 235 tu aku terasa ahaha...dont be give up bro huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe. keep the faith :D
      tu yg slalu aq amalkan

      Delete
    2. jyeahhh ..thats mai bro :)

      Delete