Followers

Monday 18 March 2013

16 /3 /2013 dalam ingatan :::



 
Assalamualaikum dan selamat malam guys.. J today yaa, with the little of peace aku nak kongsi cerita berkaitan PERCINTAAN AKU YANG SEKARANG.


Perjalanan bermula time kami menambah kawan 3 tahun lepas gara-gara mahu membahan seorang member yang jiwang tahap monkey de luffy.  Dan sejak tu kami sekepala membahan orang tanpa henti sehingga sampai ke tahap maksimum iaitu menjadi pasangan. Lalalala
Aku dah puas mencari orang yang sentiasa setia menemani aku dari sunyi ke happening *haih pening. .

Sesuai dengan ciri-ciri yang aku cari selama ini iaitu KESETIAAN.  Aku tak pandang cantik comel seseorang tapi kalau ditakdirkan seseorang tu setia , comel dan cantik tu 1 bonus/special package .hehe
Bermesej dengan dia , dengar dia mengilai22 dah jadi rutin harian dah. Untung lagi kalau duduk rumah dekat-dekat. Tapi dok jauh pulak. Orang jb pon tak habis jumpe macam target lepas. HAHA

Tapi pagi-pagi lagi dah kejut dia bangun solat, dengan suara manje dia (bangun tidur) rase serba salah pulak , tapi sejahat-jahat kita benda wajib kena la laksanakan. J
akan tetapi muncul pulak watak detektif iaitu detektif Ain a.k.a detektif conan . watak istimewa ni datang tanpa dijemput tapi Berjaya memeriahkan suasana . hehe. Kami terhibur dengan penyiasatan kau tu Ain . kami pun berusaha mengaburkan segala bukti-bukti tapi tak mampu pulak. Perasaan kami kuat. Hehe
Nur syazwani jangan utamakan cinta ni dulu , belajar dulu rajin-rajin. *tapi jangan sampai lupa aku . aku akan sentiasa kasi sokongan kat kau yaa. Akhir sekali aku sayang kau ketat22.
J


  

Aku sayang budak atas ni <3





syukri fariz 

8 comments:

  1. Replies
    1. hehe. dialah si gula yg menceriakan hariku :)

      Delete
  2. Jyeahhhh...sasaran aku mngena dgn tepat skali perghhh hebat detektif ain dpt gak hidu petunjuk2 yg agak2 kabur hak2..im happyyy huhu ,syg korang mcm fam aku sndri hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah la. anda memenangi tiket penginapan 20 hari 19 malam kat rumah sendiri berserta makanan untuk 12 hari. tapi kena masak sndiri di rumah. HEHE :)

      Delete
  3. wah2... tahniah
    comel sgt orgnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. .tq kak.~
      3 tahun dah kenal dngan dia. :)

      Delete