Followers

Wednesday 20 March 2013

Luah lagi perasaan pasal dia::




Assalamualaikum dan selamat malam untuk penduduk bumi J
Hari ini aku Berjaya jugak mengarang cerita mengenai si dia. Hehe *mohon Ain jeles sebab aku Berjaya mendahului dia mengupdate blog.  Dengan berbekalkan sepinggan nasi goreng Uganda,telur dan milo ais, aku Berjaya mencipta satu lagi halaman yang memuatkan kisah antara aku dan dia.
kalau sesiapa yang sentiasa mengikuti perkembangan mesti dia faham ape kisah diantara aku dan si dia.
J . Tapi nak flashback pun tak boleh jugak. Sebab kisahnya pon baru je update sebelum kisah yang baru ini.

Bermula dengan awal pagi pukul 6 , aku dah mula bangunkan diri dari lena kerana nak mengejutkan beliau dari dibayangi mimpi indah berterusan. KERANA , mengingatkan solat subuh. Sambil-sambil itu mendengar suara comel dia yang amatlah. Wauuu, awesome. Hehe. Tapi paling tak suke bila aku tertido sebab menunggu dia . rupenya pegi mandi. Aku tertido tu. Nasib baik dia mesej balik ,baru lah aku bangun . kalau tidak memang aku sambung sampai kol 10 pg. selepas bersweet-sweet awal pagi tu , dia pon pegi ke sekolah dan aku pun barulah pergi mandi.

Sesudah dia balik sekolah pulak aku pon segera bermesej dengan dia sebab waktu rehat aku pun masa tu. Benda pertama aku Tanya mesti dah makan ke belum. Sebab kalau lapar nanti tak bersemangat pulak nak bergembira kan ? aku pun kalau lapar henpon aku boleh main gigit22.*nama pun laparkan… Tapi selalunya memang dia dah makan pun. Selalu aku hilang point kat sana. Dan tujuan aku nak dia perasan waktu solat zohur sebenarnya. Hehe .mengingatkan dia pon termasuk dalam pakej pasangan aku. Dan selepas itu barulah aku masuk kerja semula.
J

Selepas aku penat bekerja kat hospital *masa itu waktu balik , aku pon segera bermesej dengan dia sebab dialah penawar kepada kepenatan aku kerja dan dia jugalah gula yang menceriakan aku ketka keletihan. Aku seronok bila bercerita dengan dia. Tak ada langsung perasaan bosan bila berborak dengan dia.  Selalunya bila dah pukul 6 baru aku teringat nak solat asar . sambil tu jugak aku mengajak dia solat. *mane tau dia tak solat lagi .

Maghrib itu singkat , jadi tak bermesej mahupun on9. Tapi pukul 8 tu aku dah mule on9 sebab tu masa aku bersosial dengan kawan2 lelaki aku, kalau bosan aku main game bola . *kalau tidak DOTA je berpanjangan. Kalau asyik kalah takpe. Ni menang memanjang je.  Tapi aku tau dia mesti solat maghrib punya. Hehe. Selalunya menjelang pukul 8.30 memang masa untuk dia je. Kalau dia ade kerja sekolah mahupun ulang kaji barulah rehat sebentar bersama-sama kit kat. *ironinya kunyah choki22. Kalau takde kerjalah baru borak22 sampai tengah malam. Ajaibnya tak pernah bosan. Walaupun soalan yang ditanya tu dah boleh agak jawapannya. Mungkin sebab kasih sayang kami yang semakin membesar. Hehe . Dia solat isyak lagi cepat dari aku pulak. Sebelum tido aku selalu berdoa yang hari esok akan lagi baik dan akan sentiasa lagi baik dengan dia.  <3
MUHD SYUKRI FARIZ <3 NUR SYAZWANI



syukri fariz

5 comments:

  1. Cisss...untng ar xde bnde yg mnggngu masa nk update haha..xde bnde nk komen selen DIABETESSSSSSSSSSS hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. kentut. pasni aku cite pasal dikau pulak ea. sian anip menantikan khabar love22 diri kau. *takpe nip aq tlg fameskan hubungan korg :)

      Delete