Followers

Tuesday 17 September 2013

Berlalulah sudah 16.9.2013 :: selamat hari mulia::


Assalamualaikum dan selamat petang. hehe , maaf2 kepada kawan2 blogger aku yang tak putus2 check blog aku sambil2 menekan butang iklan tu ya. Aku dari dapat mesej dari kawan blogger aku yang menyatakan aku takde idea ke nak buat entri ?? oh my god  . listen bro , actually I have a problem. So , I must solve it  first . kecek orang putih pulak aku. HAHA. *penangan hotel antarabangsa tempat aku kerja.

Sebenarnya aku nak buat entri khas tentang hotel aku kerja itu. Tapi 2,3,4 menjak ni asyik kantoi je dengan big mama A.K.A boss perempuan besar , yang aku ni bawak handphone ke hulu hilir. Handphone aku ni aku selit kat poket belakang seluar aku je pun. Senang la aku cilok masa contact awek yang kangen sama gua. Hehe.
Hadiah dia kepada aku sempena ulangbulan ke 6. Walaupun gambar tapi banyak maknanya bohhhh. :D and I love it damn much .

Oke berbalik kepada enrti aku hari ini , sebenarnya semalam , dah genap 6 bulan dah aku bercouple dengan si budak tu. Alaaaa, budak yang dulu aku hadiah teddy bear  tu. HAHAHA. Yang pasti dia la individu yang aku nak jadikan calon isteri. Agak keterlaluan ke ? Tak kod sebab matlamat couple mesti nak jadikan pasangan seumur hidup. Oke la bagi yang terlupe @ yang buat2 lupe , si budak tu namanya Nur Syazwani bt Azlan , 17 , asal dari perut ibu , duduk kat atas bumi bawah langit ke 7 . zodiac libra dan si budak yang bencikan sains . Sebenarnya saya suami dia. Eh belum lagi. Dia dah lama melepak dalam hati aku ni. Dengan tak bayar sewanya terus buat macam rumah sendiri. What the pizza. Suka hati je. Nasib baik aku ni jahat. Boleh la aku kacau tempat orang lain. HAHa. Kacau chika . * Nama kucing aku .sejenis hidupan bernama kucing.

Motif aku buat entri khas ini bukan nak menjeleskan korang ke hape . Aku berblog ni adalah kerana aku nak memuaskan perasaan aku. Tu yang tercipta pelbagai idea segenius orang yang genius. Hehe . lagipun aku nak beritahu korang yang nanti aku kahwin aku buat la entri khas jugak. Hahaha. *BERANGAN KEJAP. Haa, dah panjang dah. 

Kepada budak busuk wani bear , aku cinta kau meyh . kau nak mintak pape dari aku lepas kite kahwin ye. Kalau aku yang sendiri kasi hadiah sepanjang kite couple tu kau senyap2 je. Aku nak kau lagi ceria dalam percintaan je. Hehe. Dan aku tak mintak lebih pun selain kesetiaan kau padan aku. Oke . segan disana. Babai. J

syukri fariz

39 comments:

  1. hai syuk!!... wah. ada calon bini dah.. alhamdulillah syuk, mama restu ! Wah... restu... kahkah....

    acah je.. mama doakan syuk kekal bahagia dengan si dia ok, banyakkan baca buku tentang nak jadi suami yang baik tau syuk.. kihkih

    ReplyDelete
  2. selamat ulang tahun ye syuk dan wani..tak sabo nak bau nasi minyak ni..huhuhu..semoga semuanya di permudahkn..=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe , thanks kak zara :D mohon buat resepi nasi minyak

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. nsb baik matlamat betol..kalau x ambe dh bom korang ha3..xpe bro pelan2..jiwa msih muda..dah ckup semua nikah je..kasi kad kat ambe 1 nnti..lama xjenjalan p Johor ni..jazakallah khairan kathira syuk..

    ReplyDelete
  5. waahhhh...sudah ade calon isteri...semoga menjadi calon suami yang terbaik k...

    ReplyDelete
    Replies
    1. syuk tengah mengumpul ilmu ni. :D
      yang penting agama , hik hok

      Delete
  6. wahhh :) kena jaga perhubungan itu ye ,pastikan matlamat itu tercapai ..amin :)

    ReplyDelete
  7. semoga impian menjadi kenyataan.. sebelum tu jangan lupa tambah ilmu rumah tangga dengan membaca dan mendengar ceramah agama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, betul tu kak aiza. kalau2 ada blog cerita tentang kahwin mesti syuk baca :D

      Delete
  8. urmmmmm melepas le akak nak jadikan Syuk menantu, ahakkk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, maap ya kak umi. wani dah cop dulu :D

      Delete
  9. hahahaa
    tergelak gak baca entry nie..
    bia laa dia nak masuk tumpang..
    kata sayang, hohooo
    Semoga jodoh korang kuat yee ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haip3 :D sentiasa doakan hubungan kami :D hehe

      Delete
    2. hahaaa
      insyaALLAH ^^
      apa guna kawan, even kawan alam maya punnn..
      kannnn. ahaha

      Delete
  10. amboi2.. hehehe..
    all the best buat korg ye.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, thanks aisya :D
      yup3 . semoga kami semakin upgrade ke hadapan

      Delete
  11. Tahniah awak. Lamanya. Saya dalam 6 bulan tu dah berapa kali asyik putus cari lagi putus cari lagi. Hahaha.

    ReplyDelete
  12. cuma nak komen : jgn lupa bagi kad nanti,..

    hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, ada punya entri khas berserta alamat :D

      Delete
  13. asemen...kecek omputih nampak...huhu~baik2 keja tu syuk..n hepy aniversary couple yang ke 6...krole doakan moga korang sentiasa dipermudahkan olehNya hingga ke jinjang pelamin~

    ReplyDelete
  14. cik akak pun nak restu nie..hihi..walaupun meluat apa bila baca entri adik kesayangan cik akak nie...tapi tetap support adik untuk bercinta wei..hihihi...
    jangan marah ye dik.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, akak nao pun ada kekasih kan :D lalala

      Delete
  15. amboi2.. angau bukan main dia ye.. hehe
    tiap2 bulan sambut anniversary ye.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, akak mimi menunggu detik indah kan :D

      Delete
  16. Untung si Wani tiap2 bulan muka dia duk dalam entri Syuk hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe, blog ni dah macam diari dah kak okje :D

      Delete
  17. wow..mesti wani tersengeh2 baca entry ni.akak yg tak ada kaitan pun tersenyum baca entry ni..hehe

    ReplyDelete