Followers

Sunday 16 June 2013

Genap sudah 3 bulan bersama dia ::


Assalamualaikum dan selamat petang J hehe. Hari ini 16 jun 2013 juga cuti hujung minggu~ Maaflah kalau permulaan entri ini tak berapa menarik sebab masa entri ini ditulis aku tengah dalam keadaan separuh sedar. Kunun2 letih sebab keje part time jadi driver ibu sepanjang masa.  Tapi tujuan aku mengarang cerita pada hari ini adalah kerana hari ini hari ulang bulan kami yang ke 3 !! kejap je dah masuk bulan ke 3. Rasa macam baru je melamar semalam. Hehe.


Si Pasangan yang aku pilih ni namanya NUR SYAZWANI . Dia ni adalah budak yang ceria dan sering kali bermain bola sepak di dalam hati aku. Kadang2 dia sepak jantung , paru2 dan hati aku . kalau ade problem je mesti muka dia dulu keluar dalam hati ni. Entah, dialah punca dan dialah jalan penyelesaian . hehe. Tapi cara dia ni sebenarnya nak aku ambil perhatian lebih kepada dia kod. *maaf ye wani aku tersorok yang ni. Aku tau kau ni sunyi sebenarnya dan aku cuba sedaya upaya menceriakan kau.


Aku menikmati hari yang indah walaupun dia takde kat sisi tapi semangat dia sentiasa je berlegar2 kat sebelah aku. Sampai nak kelip2 mata kat perempuan pun rasa serba salah je..*sori wani aku sorok lagi pasal ini. Cerita ni pun aku dah edit 3,4 kali sebenarnya dan last edit pun time tu aku kat tepi laut tengok orang mancing ikan. Tapi kesian la kat pakcik yang mancing tu. Dia dapat ikan kecik ,kiut pulak tu. Hehe. Ha, nasib baik tak lari tajuk last edit tu aku tengok ombak yang mendatang ,  rasa tenang je.


Aku mengamalkan falsafah ini dalam kehidupan aku tau wani. 3 things I want in a relationship , Eyes that wont cry, lips than wont lie, and love that wont die” .  walaupun ciplak dari citer orang putih.  Boleh copy sebab sama kulit coklat . tak sama ? haha. ianya selepas orang putih tu jatuh tergolek ke dalam kawah coklat , maka dia pun jadi kaler coklat macam aku. J hehe. *aku tau kau tergelak baca ayat ni. Tarik pipi kau kang.



Tu dia budak wani berposing semata2 untuk blog aku yang sunyi



Nak tulis panjang2 macam segan pulak. Takpe setel dalam telefon ye wani. ini pun aku karang untuk koleksi kite. Kalau tak puas hati bila jumpa tu kau tumbuk2 lah jantung aku ni. Kalau masih berdenyut aku menang. Hehe. Jadi kawan2 maaflah tak dapat kongsi lebih. Thanks ya sebab jadi saksi secara tak langsung. Hehe. Salam J


syukri fariz

32 comments:

  1. Replies
    1. budak nakal tu manja. jadi takleh puji sngt. kang kembang. hehe

      Delete
  2. Wah wah wah ! Congrate ! Dah 3 bulan ye . Semoga kekal sampai ke jinjang pelamin . Wah ! Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. nak tnggu 1 taon lama lagi la dik.
      aminnn. harap2 camtu la. selagi masih diberi mandat menjaga dia :)

      Delete
  3. wah sweet jer entry khas ni he3...kirim salam dia ye..semoga apa yang dirancang dipermudahkan Allah amin :)

    ReplyDelete
  4. Sweet keyh sweet keyh keding ngan bkal kak ipar aku wakaka btw tahniah wehh ,happy2 selaluu kbhaiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehem3. kau puji ke kutiq ni kedah. kang aq stagi kang. HAHA. my pleasure. :D

      Delete
  5. sori dik.. akak x perasan .. akak ingat akak dah follow...
    hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, tngok name macam takde je. tu yang terjah kejap. hehe

      Delete
  6. waahhh . sweet sweet . Hope kekal and bahagia selaluu :)

    ReplyDelete
  7. Semoga kekal sampai hujung nyawa.. Hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah, akak kite komen kat entri kite. haha.
      aminnn. thanks ye kak. akak pun same.
      cepat2 la mintak kat big bos :D

      Delete
  8. Berhati-hati dlm kancah kehidupan ini ye.
    Ingat ada batas kerana syaitan sentiasa menggoda anak-cucu Adam.
    Moga berbahagia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, thanks ye kak.
      lepas spm kami plan nak kawin pun. :)

      Delete
  9. Replies
    1. wah, lame tak singgah blog aku ye ira. :D
      amin.. hehe
      btw selamat kembali ke poli nilai ye. ~(^^)~

      Delete
  10. semoga kekal dan bahagia lhaa ye :)

    btw sy dah follow balik :D

    http://diariesgadhissepet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. amin. hehe.
    thanks ye sudi beraya kat entri syuk :D

    ReplyDelete
  12. akak doakan semoga jodoh adik dan si dia berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan syurga.. jaga wani baik2 ya, hati perempuan mudah terluka.. :D

    thanks sudi follow akak.. akak dah follow sini balik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminnn. hehe. thanks akak. :)
      lagi 1 terima kasih sebab sudi beraya kat entri syuk ni :)

      Delete
  13. alololo sweetnyer dia..tahniah dah 3 bulan semoga kekal erk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe. selagi diberi mandat menjaga dia :)
      btw thanks ye. sudi beraya kat entri ni.

      Delete
  14. amboi sweetnyer dia...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. manis2 tawar camni je mampu. nak lebih tunggu lepas kawin sok. haha :D

      Delete
  15. alolo adik akak...entri cinta terbuka ye,...mak aii...kalau anak bujang cik akak buat cam nie...esok lusa cik akak nikahkan terus..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.er , kalo doa dia kate tak nampak. jadi kena buat entri khas untuk dia. sebab tu buat semanis2 gula2. hehe :D

      Delete
  16. hehehe XD first time baca post suami pada isteri cm ni.. biasanya gf kepada bf or bf kepda gf.. sweet2.. ^_^ smga terus bhgia bersama redhaNya

    btw..dah lama follow blog nih ^^.. thanks sudi follow saya ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. kami lom kawin laa.
      tunggu si dia habis spm.
      hehe. thanks ya sudi beraya kat sini. :)

      Delete