Followers

Wednesday 11 December 2013


Assalamualaikum dan salam perpaduan 1 planet bumi :D
lama aku tak menghadap blog ni ya. Takyah nak fitnah bagai cakap aku terlupa bayar bil wifi rumah la. Aku Cuma takde masa nak update je. Huhhu. Pendek citer kekurangan idea yang boleh masuk akal. Motif pun nak korang enjoy baca blog aku je pun. Hehe. Tapi entri yang paling best selalunya akan dipaparkan mengikut waktu iaitu setiap 16 haribulan setiap bulan berlainan tahun :D

Oke pendahuluan dah siap. Terus direct ke tajuk utama berita jam 13 petang. hehe. Tajuk kali ini aku bukan sesuke hati nak letak tapi sebenarnya menjadi impian dan angan2 kosong kod. Mungkin di kalangan korang pun nak benda begini berlaku.*mohon blogger Montana tak sentap. Hehe
tajuk dia ialah adegan “Bollywood yang diimpikan”~~~

1)Aku teringin nak melihat scene bergaduh yang tumbuk real2 bukan pakai sound track.

2)Aku teringin nak tengok hantu betul walaupun pelakon itu jadi hantu.

3)Aku teringin nak melihat pelakon disaman sebab menari kat jalan raya.

4)Aku teringin nak melihat pelakon bercanggah pendapat sebab nak merebut awek.

5)Aku teringin nak melihat pelakon menembak polis dan polis kembali menembak pelakon.

6)Aku nak tengok 1 kampung berlatih menari sebagaimana dalam filem itu dilakonkan.

7)Aku nak tengok pelakon itu menari sampai terlupa step dalam tarian.

8)Aku nak tengok si hero dapat tawan hati heroin yang dah berusia .

9)Dan yang paling penting aku nak jadi hero dalam cerita terbabit ~~~ :D

syukri fariz

29 comments:

  1. nanti aku usulkan benda ni kat Rajinikanth...kot2 dia terbuka hati dia....lagipun dah lama sangat filem dia stereotaip kan..hahahahah

    ReplyDelete
  2. dan heroinnya tak lain tak bukan haruslah wani.. tak gitu? hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, haruslah. kalau nak letak lain boleh dirunding. >.<

      Delete
    2. kalau org len heroin, akak risau nnt wanie rajuk2 manja lak.. syuk gak yg jadi mangsa keadaan..

      Delete
    3. hehehe, tu lagi suke kod >.<

      Delete
  3. Syuk ni kalau suruh berkhayal memang no. 1.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, kak zakie ni cumalah gurauan impian :D

      Delete
  4. kalau nak jadi hero tu boleh la kot.. tapi kena minta wani jadi heroin la.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wani jadi heroin syuk kne la pakai baju smart2 :D

      Delete
  5. hahah...
    ada hati tu...
    semoga tercapai impian bro tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tercapai tu masuk box office sehh. :D

      Delete
  6. bercanggah nak dapatkan awek tu, selalu dalam drama..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. drama PISA tu pun sama. nasib baik melayu. haha

      Delete
  7. alamak takde contact director filem r...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalaulah no shah rukh khan ade. >.< anitabachan pun bolehh~

      Delete
  8. kalau dah tercapai jangan lupa update..hahaah..

    ReplyDelete
  9. wahhhhh...kan...sekalu soundtrack je lebih...tumbuk tipu2

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha , tau takpe. sumua itu lakonan dunia >.<

      Delete
  10. Oklah, rambut dak smart. Nanti pergi audition mana tahu dapat.

    ReplyDelete
  11. Syuk....yg no 8 tu Zain Saidin dah buktikan apa hehe

    ReplyDelete
  12. haha. Nak tengok satu kampung berlatih menari ek? Macam seronok je.

    ReplyDelete
  13. y last tu xleh blah =p haha..tapi kalau dpt kan..mmg kau naya r sbb nak kena menari cm dorang,,,hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, stand by bawah pokok pisang je la kod :D

      Delete