Followers

Monday 14 October 2013

Bulan ke 7 ::


Assalamualaikum dan selamat malam. Hehe, hari ini entri khas yang aku ubahsuai dan aku telah masukkan segala isi cinta aku pada NUR SYAZWANI memandangkan 16/10 ni ulang bulan kami yang ke 7 . J



Si dia yang memang suka ambil kesempatan , menjimatkan masa dan suka bermain lastik jantung aku yang memang menunggu ditumbangkan sepenuhnya. Hehe. Oke , sebagaimana korang tau yang bulan lepas dan lepas33 memang aku mengarang entri khas bulanan untuk si dia . Bukan kerana mahu menunjuk tapi nak mengongsi cerita kepada sahabat dan pembaca je. Yang dah kahwin tu kalau dah kahwin jangan pura2 macam baru kapel. Nanti Nampak pelik. Haha.

Walaupun corak permainan kapel aku ni berbentuk 4-4-2 (love love ko) , agak ganas tapi memang aku ni jahat. Nak taknak dia kena pasrah la kan. Haha. Tapi memang sungguh aku Cuma punyai dia je. Taknak ada penghujung . kalau memang jodoh tu setiap orang ada, Cuma kena pandai menjaga sahaja. J aku ada lagu yang klon kpop aku nyanyikan. Hahaha. Aku mintak dia nyanyi . skrip dari david teo pulak tu. HAHA.

HENRY- 1 4 3 ( I LOVE YOU )


Apabila kita bersama-sama , saya boleh memberitahu hanya dengan melihat di mata anda ( uh uh )
Apabila aku datang ke rumah, aku tidak tahu apa yang hendak dikatakan

Semua yang aku katakan adalah masih begitu janggal
message dia masih terlalu sukar
Aku membuka kamus dan satu demi satu, ingin tahu, ingin tahu, namun aku tidak tahu

Aku menghantar 143
Aku masih tidak dapat meluahkan perasaan saya dengan kata-kata wah oh oh
Menghantar 143, ia bukan hanya permainan mudah nombor wah oh oh
Aku suka anda 143, awak adalah 486
Menghantar 143, kita begitu berbeza
Menghantar 143, ia masih sukar
Ia bukan sahaja satu permainan yang mudah bilangan 143

Seluruh Pelusuk hati berkata pada orang yang aku tuju , aku gagap , apa yang aku katakan?
Aku kelihatan buruk kerana aku terus mendapat malu, ia adalah mengecewakan, sila tahu hati aku , tahu hati aku !

Semua yang aku katakan adalah masih begitu janggal
message awak masih terlalu sukar
Aku membuka kamus dan satu demi satu, ingin tahu, ingin tahu, aku tidak tahu

Aku menghantar 143
Aku masih tidak dapat meluahkan perasaan aku dengan kata-kata wah oh oh
Menghantar 143, ia bukan hanya permainan mudah nombor wah oh oh
Aku suka anda 143, awak adalah 486
Menghantar 143, kita begitu berbeza
Menghantar 143, ia masih sukar
Ia bukan sahaja satu permainan yang mudah bilangan 143

Aku tidak dapat meluahkan hati aku , ia seperti sebuah filem senyap tidak berkesudahan
Bagaimana, siapa, apa, bila atau di mana , drama terus mengulangi
Kami tidak bercakap tetapi kita yakin dalam tanda-tanda masing-masing
Sebab 1-4-3 4-8-6 awak adalah aku dan aku suka awak dan bagaimana awak suka saya?

Aku menghantar 143
Aku masih tidak dapat meluahkan perasaan aku dengan kata-kata wah oh oh
Menghantar 143, ia bukan hanya permainan mudah nombor wah oh oh
Aku suka anda 143, awak adalah 486
Menghantar 143, kita begitu berbeza
Menghantar 143, ia masih sukar
Ia bukan sahaja satu permainan yang mudah bilangan 143

Wah Wah 1-4-3 1-4-3 Yey Yey - - Ya
Ia bukan sahaja satu permainan yang mudah bilangan 143

Wani kau jangan terjoget pulak. sarange :D cakk. HAHA

syukri fariz

40 comments:

  1. wah. ada klon kpop tu.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, rambut je lain. dia putih syuk itam >.<

      Delete
  2. lirik lagu ke kt bawah tu?? sori, UA buta seni sikit maklum le orang lama (bukan tua tau, hu3)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, tak mngapa kak umi.
      penjelasan lagi bagus dari pendam je kan ? :)
      yup tu lirik lagu. mengambarkan perasaan syuk :)

      Delete
  3. singgah melawat kawan....salam aidiladha!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. whoaaa, bro pheonix !
      aku nak karang entri khas kehilangan kau baru2 ni.
      mane kau hilang ?? btw salam aidiladha jugak :D daging3 ehhee

      Delete
  4. Bertuah la si dia yer syuk.. semoga bahagia selalu.. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, kak farah. syuk nak hargai wani tu sebagai pasangan syuk je :)

      Delete
  5. waaaa.. setiap bulan update kenangan ye..hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, 16/ setiap bulan adalah tarikh penting :D

      Delete
  6. semoga syuk dan wani bahagia selalu..
    p.s: selamat hari raya aidiladha kepada korang berdua.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe, thanks kak aiza . kami hargainya :D
      dan selamat hari raya qurban :D

      Delete
  7. Seamat hari raya haji kepada tuan blog :) dari mawardiyunus.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, selamat hari raya aidiladha jugak bro :D
      btw sila follow blog ku ni :)

      Delete
  8. wahhh bagus betul adik seorang nie ..tentunya orangnya menghargai orang yang di sayang.. pastikan dalam doa kamu selitkan namanya dan kepada ibu bapa serta keluarga kamu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, abg acik thanks komen. :)
      syuk tak lupe nak doakan setiap orang penting dan kaum muslimin di seluruh dunia :)

      Delete
  9. rajin betul wani bergambar...tp yg penting comel...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, hobi dia kak shaila.
      syuk taknak hobi dia tenggelam @ dibazirkan. "D

      Delete
  10. amboii....kemain lagi dia ehhh
    hehehe

    ReplyDelete
  11. amboii bukan main lagi ye hehe

    happy annivasery to syuk dan pasangan..kirim salam ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, thanks liza :D
      wani baca ni nanti dia jawap

      Delete
  12. haha, kemain syuk ek..siap ada lagu lagi.. semoga berkekalan ye syuk.. amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, thanks mama :D
      aminnn. sbb mndoakan kami . hehe

      Delete
  13. Seronok yeh Syuk zaman bercinta...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, remaja lagi kak okje. mencari duit dan ilmu lagi :d

      Delete
  14. wah.dah 7 bulan dah yea. moga happy dan bahagia yea syuk

    ReplyDelete
  15. hahha gilee sweet kau rupenye bro ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, aq ni manusia biasa je la TB. hehe, saje luah kat wani :D

      Delete
  16. pehh bertuah..dpat bf romantik..ha3..terbaik bro..peminat kpop tegar ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk, aku ni manusia biasa je la fais. hehe, tak reti nak romantik bagai >.<"

      Delete
  17. Kakak pasti wani senyum lebar dan akan mengulang-ulang membaca N3 ini...

    ReplyDelete
  18. Replies
    1. hehe, thanks isabel. :D dia tu pun ade kan :P

      Delete
  19. Semoga berbahagia dan cepat disatukan.

    ReplyDelete
  20. pehh pehhh, pandai berkata-kata kawan blog aku yg sorang nie, XD
    bau nasi minyakk bebbb.. >,<

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah. ke mana tumpahnya coklat kalau tidak ke strawberry :D

      Delete