Followers

Tuesday 18 December 2012

Takde tajuk lagi hari ni :::




                    Assalamualaikum , night , and selamat sejahtera penduduk bumi ~ * sambil22 tuka lagu kpop. Hari ni aku taknak cite banyak sebab kemungkinan kecik korang akan berbesar hati mendoakan kejayaan seseorang!

                   Benda yang paling ngeri dan dikelaskan sebagai hari yang tidak diminta-minta datang akhirnya datang jugak tanpa mengetuk pintu mahupun ring bell ( selalu rumah orang melayu pakai jerit22 salam je) .! Dikategorikan ngeri kerana penanda aras kefahaman dan mengukur tahap kecerdikan kita dalam sesuatu pembelajaran! Satu perkataan yang simple dan mudah untuk difahami oleh setiap lapisan masyarakat ! INILAH PEPERIKSAAN FINAL!! Atau bahasa mudahnya ujian terakhir sebelum menjadi kaya! *kaya dengan ilmu , duit ,dan macam22 lah!!!

                 Tapi Entry nh aq wish kat sorang budak nakal. Yeah you! NUR HIDAYU BT.MD NOH! Maybe takde la sespecial entry yang awak buat untuk saya dulu time saya final. Tapi rasanya oke kod sebab saya nak jugak wish untuk awak . mulanya rase segan + malu + pening + takde idea , tapi terselit jugak idea untuk give u spirit untuk menjawap paper adventure awak tu.  Sekarang nh masih ada seminggu lagi hari untuk menyelak buku , mengemaskini file22 disebelah kanan otak , mengimej semula keadaan lab yang penuh wayar(pograming),mengingat semula skrip22 untuk dijawap semula dan last sekali melakukan kerja22 ibadah like solat dan doa… time22 camni maybe masa untuk awak study je kan. Jadi saya taknak kacau awak.*lagipun rumor dalam fb menyatakan yang awak dah ad pakwe. Nak list name beliau errremmm, taknaklah sebab risau awak terbelasah saya pulak dalam mimpi. Segan saya.

               Cume 1 je saya nak bagitau awak ! setiap yang awak buat tu awak yang menentukan. Jangan pernah berubah untuk seseorang , berubah mengikut kehendak sendiri. Kalau ada niat adalah masa depan tu. Kalo takde niat tu cepat22 la cari niat tu. Kan nak bina banglo kan. ?? 
J saya harap awak bahagia. Kalo dah Berjaya tu jangan tag name saya kat fb lak. Nanti terfames pulak. Cukup la doakan saya Berjaya jugak.* nak Berjaya dalam kehidupan je.taknak lebih.
Tu je yang bole saya tulis ikhlas dari lubuk hati yang kecik nh. Take note yepp!!! Salam!

                   

syukri fariz


6 comments:

  1. UYYYOOO!!! NAMA SY KALER KUNING!!! DAEBAK!!! DAEBAK!!! HAHA..TERHARU>>>SEKIAN TERIMA KASIH........=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. same22. good luck final ye. sy taknk kaco stdy awk

      Delete
  2. good luck untuk tuan punye nama semoga dipermudahkan segala urusan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aq tlg reply kan bliau. hehe., tuan empunya name kuning tu kat atas komen ko je ain. :D

      Delete
    2. haha tau saja buat drama hahhaa

      Delete
    3. ko dah jadi follower dia ea???

      Delete